SEMESTER

Ja gott folk nu är de semester!! Underbart underbart....
5 veckor ska jag vara ledig å än så länge har vi bara Öland å några "strögrejer" planerat...tycker faktiskt att de är rätt skönt. Då kan man ta de som de kommer.

Idag bilar syrran med familj ner till Italien...hoppas de går bra å att de kommer välbehållna både dit och hem. Bra väder lär de ju få iaf. Men jag är faktiskt inte avundsjuk..hade inte fixat de nu ändå med mina juveler. Men jag är glad för deras skull och hoppas deras barnen uppskattar de.

Nu har jag lovat Oliver att leka med bilar. Sen blir de nog lite handling för min/vår del. Kanske borde städat av med...för i helgen ska de bli tipptopp väder säger de å då vill man ju inte städa....
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hej! Tack så mycket! Ja, det är verkligen ett stort intresse för mig. =)

Hoppas du får det bra också på din semester. =)

2010-07-02 @ 14:04:23
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0