Jippie!

Jag vann igen...nåt som piggar upp bland alla vattkoppor. Så jag väntar på mail så jag kan gå in å beställa en snygg piké tröja (som från början skulle varit till Oliver men den får bli till sjuklingen istället tror jag bestämt)
Så ett jag vill rikta ett stort tack till http://lindet.blogg.se för ännu en rolig tävling och tack till simplycolor för vinsten:)

Trodde i mitt stilla sinne att tavigylen hade hjälpt då Douglas fick sova så himla gott natten mellan söndag å måndag. Meeeeen natten till idag var vi tillbaka på ruta ett igen näst intill iaf. Nån gång efter tolv bröt han ihop å vill inte äta sin välling inte ha nappen..va helt otröstlig även när han fick ligga hos oss. Vet inte hur länge han höll på å gråta, men när man ligger de känns det som 5 min är en timma.
sen vaknade Oliver mitt i natten å va ledsen å ännu mer ledsen var han när han inte fick komma in i sängen som redan var upptagen...satt på hans kant i en kvart innan han somnade om djupt.

Så man är lite mör idag av den dåliga sömnen å långdag på jobbet... men va gör man...vi kan ju inte va hemma båda två precis. Önskar av hela mitt hjärta att de vore över nu...vi är alla uuuurtrötta på vattkoppor.
nu ska jag tydligen leka krig med Oliver...som har lagt fram en "pangene" framför mig.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0