Nu är

de två veckor kvar till Douglas fyller 1 år! Herre gud va tiden går snabbt. Ja hinner inte med.
Idag har han äntligen gått 3 ynka steg mellan mig å Fidde. Men de va nog mer en tillfällighet.  som jag sagt tidigare kommer de dröja  innan han går.

Tänkte jag skulle se om jag fick med mig min mamma, syster och min bröders fruar på ladies night i jkpg. Hade väl varit skoj om vi gjorde nåt tillsammans...för de händer ju aldrig. Fick nämligen ett erbjudande från ica å då satte de ju griller i huvudet på en gång.
Vi får väl se va som händer.

Nu ville visst Oliver se på Lazy town filmen, så jag får gå å hjälpa han. Douglas sitter å smaskar på ett päron (snodde brorsans päron och sitter med det i högsta hugg på golvet, oliver verkar inte bry sig de minsta så han var nog klar)

Ha en fortsatt bra lilla lördag, själv ska jag knåda fötter å invänta kvällens tv Greys Anatomi...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0