Redan onsdag!

Usch va tiden går, nu är de bara 1v kvar till Douglas fyller åh bara 2v tills jag börjar jobba.
Idag har de varit städdag här. Åh på Olivers begäran har vi ätit tofflor (våfflor) Han tyckte de va jätte gott å åt tre st. Han är stor i maten när han bara vill å har tid.
Annars va har hänt här. hmm inte speciellt mkt.
Klurar på hur jag ska hinna med allt innan jag börjar...men motivationen till tråkgrejer är ju inte på topp precis. Pappersarbete ligger ju gärna med på bottenlistan...likväl som putsa fönster.
Borde även få tummen ur å sy gardiner till köket, men då man inte är nån höjdare på sånt så drar man sig gärna för de.
De som är roligt på listan är väl baket då. Men de känns som de får vänta till nästa vecka...för jag tror inte jag har plats att förvara dem annars. Funderar på va man ska hitta på för tårta.
Sen måste jag ju planera va jag ska bjuda på när jag har mitt kryddparty på söndag. Har fortfarande nån plats kvar om de är nån som är sugen att komma, hör av er isf.
Idag blir de äntligen träning. har längtat som sjutton, men med sjukdomar och fiddes em vecka så har de varit lite svårt att komma iväg.
Nu vill visst Oliver ha hjälp.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0