Sova, ja vill sova!!!

Det har varit en fruktansvärd natt här... douglas vakna 23, 23.30, 00.30, 01.00 och 04.30. Sen tassade oliver in vid 3 tiden, fiddes klocka ringde strax efter fem och halv sex hade Oliver nattskräck å skriker rakt ut som en galning....sen ringde min kl 07.45. då skrek min kropp sömn, å gör fortfarande.
Douglas sov bara 20 min på fm. 1h på em med då ville ju Oliver ha all min uppmärksamhet...så ingen vila här inte. dock är jag alldeles för trött för att orka ta mig för nåt...

Vet inte riktigt va de är med douglas just nu, han är på så himla dåligt humör...de är nästan så man tror han har öroninflammation. Men läkarn såg ju inget i öronen förra veckan å han har inte feber...så de är väl inte de heller.
Åh jag ser inga tänder som kan tänkas va på väg heller. Vet inte varför han är så ilsk å tvär?? Tröttsamt är de iaf... Vill ha min goa glada pojk tillbaka.

Blev glatt överraskad idag när vi fick räkningen på bilen. de skulle gått på 1700, men vi får betala 240kr. underbart underbart, ibland ska man ha lite tur. Hmmm...skrev jag igår att jag fått sålt alla barnkläder. Kom en kvinna här igår å titta på stl 56 å sen fråga hon om jag hade mer kläder ja de har jag...då tar jag de med. Tackar å bockar...skönt att bli av med de. De är så himla gott.

Hoppas mannen kommer hem snart, han är iväg å köper födelsedagspresent till mig. Man får ju sparka iväg honom så de blir gjort...han har ju ingen direkt framförhållning när de gäller sådana grejer.

Önskar att jag drack kaffe så man fick lite liv i kroppen...gäsp!
Tandpetare till ögonlocken kanske.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0