ambulans

Efter ett par timmars magsmärtor ringde jag vårdupplysningen eller va de nu heter. De tyckte jag skulle åka till akuten. Eftersom barnen snart skulle lägga sig blev de ambulans in till akuten i halmstad.

magsmärtorna var fruktansvärda, tack o lov fick jag faktiskt hjälp hyfsat snabbt. fick nån medicin som typ skulle vara som losec..sen fick jag svälja ett bedövningsmedel, fy sjutton så obehagligt kändes som tungan blev ofantligt svullen, fast egentligen var den ju bara bortdomnad..typ som de känns när man fått bedövning hos tandläkaren. Fick lämna massa blod och urinprov, de tog tryck å feber m.m. Då proverna såg bra ut så fick jag snällt åka hem igen, trots att magsmärtorna satt kvar. Antagligen är de magkatarr...men får jag feber eller smärtan flyttar på sig så kan de vara gallan. De läkaren sa va att smärtorna kunde sitta kvar till mitten av nästa vecka, så lång tid tar de innan medicinen gör nån nytta.

Man känner sig rätt liten när man ligger där ensam..ingen man som tröstar en...ingen mamma som säger att de blir bra. Trots att man är 29 år så när man har så jävla ont  hade det varit skönt att ha nån vid sin sida... Men men de blev ju inte så många timmar

Tack o lov är inte smärtorna lika i hållande just nu å jag har kunnat sova ordentligt i natt. Men jag har fortfarande ont. Men de är bara till att bita ihop å göra alla måsten här hemma ändå. Borde egentligen vila åh inte fresta på de hela igen...men i verkliga livet funkar ju inte de.... De blir städ å tvätt här idag...måste ju göras!!
nähe, dags att ta tag i vardagen igen....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig! Var rädd om dig!



Stora kramar

fam jensen

2010-05-16 @ 15:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0