Bästa vännerna..

Man kan klaga på mångt och mkt i sina dar, men egentligen borde jag bara vara så sjukt tacksam.
Jag har en man som jag älskar, två sötnos till pojkar och dom allra bästa vännerna man kan tänka sig.
Jag har många vänner som jag bryr mig om och många jag inte kommer nämna vid namn här idag tyvärr då listan skulle bli på tok för lång. Hoppas att de inte är nån som känner sig allt för bortglömd....
Men jag skulle vilja visa min tacksamhet till några alldeles extra speciella vänner som ställer upp i vårt och torrt.

Jag tänkte börja med Angelica: Jag älskar att snacka lite "skit med dig" å alla våra långa promenader som vi hade förr (som jag gärna återupptar snarast). Du ställer upp å hjälper mig när jag behöver barnvakt trots att jag än så länge inte kan åtgälda "tjänsten" till dig.

Sen har vi Pernilla: Du är den bästaste gudmor man kan ha till sitt barn (med delad plats med min syster förstås;) ). Du är en fantastisk gympaledare, barnen bara älskar dig. Du, Ola och Felicia står nog faktiskt högst upp på listan om barnen själva fick välja barnvakt. Om de inte hade varit för er så tror jag knappt Douglas hade börjat gå än. Jag har fantastiskt roligt när jag umgås med er. Du bryr dig inte om man ber dig ställa upp på saker, utan de känns som du anser att de är en självklarhet (eller hur man nu ska uttrycka de)...jag menar fotograferingen, å nu kommande förskolansdag...ingenting bekymrar dig du finns bara där på plats. Min räddande ängel i många lägen.

Åh så till Matilda: Ja du min vän, va kan jag säga! *kramas* Jag är så tacksam för din vänskap. Tycker de är ljuvligt att barnen trivs så bra i varandra sällskap. hoppas kunna åtgälda alla "tjänster" du har hjälpt oss med på senaste tiden. Är grymt tacksam för att du ställer upp bara du är ledig. Längtar till nästa helg då vi ska på spa, ska bli så himla mysigt!!!

Mickan: Du är nog de mest givmilda människa jag har träffat! Ställer också upp i vårt och torrt med skjutsning till fester;) och med barnvakt om så behövs i Nässjö. Önskar att jag hade kunnat delta på din 30-årsfest...men jag får fira dig här i fbg istället i sommar. Du är alltid välkommen till oss min vän! Många många ljuvliga minnen har vi min vän..hihi!!

Ramona: De är du å jag på onsdagar;) Undra va alla karlar som läser de här får snuska tankar nu mohahhaha. Önskar att vi bodde närmare varandra så att de inte bara blev 1h teletid på onsdagar...å om man har tur träffas 1-2 ggr per år.

Så mina söta finaste vänner, jag älskar er! Önskar att man kunde visa mer hur tacksam man är för att ni finns och ställer upp. Jag har sån tur att jag har sådana fantastiska vänner!!!
Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0