ingen sömn...

men de kanske inte är så konstigt. I natt har jag och Douglas varit vakna mellan 00-06. Vilket innebär att jag har bara sovit två timmar.
Men jag ska inte klaga...för han har de mkt värre. Här kommer beviset...



Jag tycker så synd om Douglas, å det ni ser på bilderna är inte de värsta...ta de han har på ryggen å gånga med 2 så vet ni va han har i blöjan. Usch de är så fruktansvärt å se...å de är alldeles brännhett å när man ska torka rent så får han frossa.
Önskar så att både han och jag får sova i natt och att febern vänder och att de börjar gå åt rätt håll...men just nu känns de inte så.
Han gråter mest hela tiden å ska bara sitta i knäet.
Nu ska jag ge honom lite välling å hoppas på att han får sova några timmar iaf. Jag överlever...

Kommentarer
Postat av: Madde.

Prova med potatismjöl.Det sägs att det skall hjälpa.

2010-05-30 @ 08:58:56
Postat av: Emlan

Tack för tipset Madde, mamma har oxå varit på mig om det. Men de var först i natt som det har verkat klia och eftersom har var så medtagen av feber så fick jag faktiskt tavigyl (eller hur de nu stavas) som ska ta bort klådan. Hoppas de hjälper...

Tror mest att han har ont/ömmar i huden då det är så många koppor...

2010-05-30 @ 18:42:19
Postat av: Linda Lundgren

Stackars stackars liten.. Lider med honom!!

2010-05-30 @ 19:34:18
Postat av: fam jensen

krya på dig D!



Kramar

2010-05-31 @ 09:20:06
Postat av: Lindet

NEJ!! MEN STACKARS LITEN!

Stora kramar åt både Douglas och mamma!

Måste vara väldans jobbigt för er båda! Hoppas de försvinner fort. Lilla lilla vännen då :(



MIMMI ville hon ha. Mimmi som verkligen inte passar in med sina färger.. Jag hoppades på MOLLY men icke sa nicke. Kanske kan göra Mimmi i rosa (hehe) Men Jimmy tyckte att Lovina valde ju Mimmi för hon säkert gillade färgerna så hon borde få de färgerna.. jag tror däremot hon gillade henne för att hon ser ut som Pippi med de långa tofsarna. Hon sa faktiskt först PIPPI sedan MIMMI :)

Får se hur snäll (dum) jag är ;)



Jag håller tummarna extra hårt för er ikväll när jag lottar.. ni kan nog behöva muntras upp lite nu!



KRYA PÅ POJKEN!!



Kram Lindet

2010-05-31 @ 13:33:10
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: Emlan

Tacka alla för omtanken:)

En mkt bättre dag idag, tavigyl inför natten har gjort susen:)

Kram

2010-05-31 @ 18:48:28
Postat av: Lina

Usch stackarn. Jag vet hur det är. Hade det när jag var 14 och inte för att nedvärdera din sons koppor men jag hade inte många millimeter hud mellan dem. Och jag hade dem exakt överallt. Slemhinnor, i ögonen, ja. Överallt.

Hoppas han är bättre nu!!

:)

2010-06-07 @ 20:31:50
URL: http://linasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0