Lider...

med min älskade lilla pojk som är full med vattkoppor. Usch så jobbigt det är att behöva se på när han får koppa efter koppa...verkar aldrig nå sin topp. Fasen de började ju i tisdags tycker de borde vända nu. Det sista jag såg innan jag la Douglas i kväll var att han fått en koppa på tungan. Antalet koppar hade mer än dubblats i natt...nacke, rygg å rumpa är värst.

Händer inte så mkt här mer än omvårdnad. Tär på hela familjen att vara instängda. Åh man ser ju inte direkt ljuset i tunneln än. Ikväll hade D även feber.
det är dags för sängen nu, fidde jobbar ju natt så det blir jag som tar hand om allt här hemma denna helgen...tycker dock synd om Fidde som inte kommer få den lugn och ro han behöver. Men va ska man göra...sjuklingar får gå före allt. Hoppas dock på att kunna spendera en timma eller två hos Tilda imån...
Godnatt gott folk ååå en extra bamsekram till min lilla prickig korv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0