Mår bättre idag.

Idag mår jag bättre...än så länge har jag bara känt två hugg idag. Har jobbat en sväng på fm å är nu hemma med Oliver "pricken" Arasjö. Hoppas få tag i bvc så i kan få ett utlåtande om hans koppor...tror att han kan gå till dagis typ på onsdag. Har ju bara skorpor kvar....tror jag iaf...har försökt syna honom.

Om ni har tips på roliga lekar kan ni alltid gå in på http://lindet.blogg.se å tipsa Lindet så är ni med och tävlar i hennes minitävling nr 2. Ni får leta upp den då jag inte länkade direkt till just det inlägget.
Fattar inte varför jag inte kan lägga in länkar så där smidigt som jag gjort innan...får nog kolla med gubben va ja gör för fel.

Om jag skulle ta tag i min gnällfis...undra ja vem som väckte han....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0