Min man!

Min man har klagat på mig varför inte jag hade la upp en status uppdatering på facebook om världens bästa man blaaa blaaa blaaa.

Jo min älskad man så här är det...du är inte världens bästa man för jag vill inte ha det då jag själv inte kan leva upp till sådana krav. Du är den bästa för mig, fast jag önskar ibland att du var lite mer händig;)
Jag älskar dig och barnen överallt annat!!
Visst att jag kan tjat å gnata på dig, ibland befogat å ibland inte...sån är jag å det har du nog lärt dig vid det här laget.
Jag skulle kunna rabbla upp hur mkt som helst om vad jag känner för dig, men då blir då bara så himla kaxig så de tänker jag inte göra.
Så kort och gott, Jag älskar dig Fredrik!!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0