Redan torsdag...

Men helg vet jag ju inte om jag kan kalla att det blir...eller jo jag är ju ledig från jobbet, men jag är ensam med barnen så de lär bli full rulle...
Imån åker Fidde iväg med jobbet å är borta hela dagen, sen jobbar han 06-18 både lördag å söndag. Mindre skoj när man inte får tid tillsammans...men men...
På söndag kommer iaf mamma å Kenneth å håller mig sällskap, samt hjälper mig med Oliver medan jag å Douglas simmar.
Lördag måste jag försöka ta mig till en hm-butik för att reklamera tröjan jag köpte som det visade sig vara ett stort hål i efter larmet. Hoppas verkligen att man kan reklamera den vart som helst...vill inte åka till varberg själv, då åker jag hellre till Halmstad så kanske man kan snika till sig lunch hos mamma eller nåt hehe...

Jag måste bara säga att jag har haft en super vecka än så länge med barnen....för er som känner mig så vet ni att jag brukar klaga när Fidde jobbar em att allt går snett då...barnen är kinkiga eller att jag är för trött eller nåt annat krånglar, men ingenting har de varit. Alla har varit på toppen humör, hoppas verkligen de håller i sig för de blir så mkt enklare och trevligare så här:)

Igår hade vi det jätte mysigt picnicade på gräsmattan, cyklade å handla med cykelvagnen. Åt mat som Oliver bestämt. Barnen duschade tillsammans, å hade hur kul som helst. Mkt bus flams å trams hehhee... Douglas somnade gott vid sju å Oliver strax efter åtta...efter tusen frågor å ett par klunkar vatten (de är han å Alfons Åberg)
Nu är snart rasten slut... Lång dag på jobbet, hinner hem å  hämta barnen å invänta barnvakt sen är de dags för apt. Synd att jag missar förskolansdag, Oliver ska ev göra sitt första uppträdande (snyft vill inte missa de)...tur att bästaste gudmor är med å kan rapportera allt:)
Tjingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0