smörgåstårta

Ja de har jag vräkt i mig idag...gott som alltid. Men man blir alltid såå nedrans mätt. Fiddes farmor är de vi har firat idag... På gott och ont hade hon bjudit alla samtidigt...trevligt att träffas, men ack vilken ljudnivå. Åh så har hon massa prydnadssaker över allt, hjärtat satt i halsgropen mest hela tiden...Douglas når ju rätt långt nu när han går, å för att inte tala om alla vilda lekar som Oliver och hans kusiner utövade.

Annars är här lugnt vill jag lova, är trött efter en intensiv vecka...tur de är spa nästa fredag, så man får vila upp sig om så bara för en dag.

I torsdags var jag på den bästa föreläsning jag någonsin varit på. Boken är minst lika bra, Omsorg utan våld av Elisabeth Råberg, självbiografi. Kan rekommendera den faktiskt. Handlar om en mamma som har två autistiska pojkar som blir utsatta för massa hemskheter i den kommunala skolverksamheten. Fy sjutton säger jag bara.
Underbar kvinna att lyssna på trots allt hemskt hon hade att berätta.

Igår blev jag hämtad efter jobbet (så imån måste jag åka å hämta min cykel om den nu är kvar), blåste ju försjutton nästan storm ute. Så vi åkte direkt å handla. D va astrött å grinig som tusan....å de är han nu med, så jag måste sluta....
Tänkte skrivit mer, men de är tydligen inte så populärt.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0