Super dag!

Igår var Matilda och jag på varbergs kurort, äntligen! Det var så underbart skönt att få koppla av å stänga av alla måsten. Åt fantastiskt gott, behandlingarna var super sköna. Tack min älskade man för att jag fick det i present.
Åhh tack för de fina rosorna som  stod här hem å väntade på mig.

Trodde inte jag skulle komma iväg då Oliver fick vattenkoppor i torsdags, men tack vare älsklingen löste sig de.
vi hann med lite shopping med innan vi kom åkte hem...tyvärr upptäckte jag att en tröja jag köpt på hm var trasig, kan de bli mer irriterande.

När vi kom hem delade jag å Tilda en skumpa medans fidde åkte till slöinge för att hämta hojen. Kom inom här så Oliver å Noel fick provåka...två mkt mkt stolta killar.
Fidde å jag åt tre rätters på kvällen å intogs lite mer dricka...oj så onykter jag blev (minns inte när de hände senaste). Jaja, sånt som händer...

Idag vräker regnet ner å vi har inte riktigt bestämt vad som händer här idag...man är ju lite begränasad då man har Oliver pricken Arasjö... Borde ta tag i städningen, men de vet jag inte om jag vågar uttrycka högt då gubben gick upp vid fem i morse för han inte kunde sova.

Gott folk, ni får ha en skön lördag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0