Julgardiner

Japp ni läste rätt...jag har fyndat på fynda idag hehe. Julgardiner till tre fönster för 150kr. Så nu har jag gardiner till köket och även nya till vardagsrummet...som Oliver så gärna tyckte vi skulle ha. Åh fina var de faktiskt:) Han har bra smak mig grabb.
Hittade massa andra fina juliga saker som jag gärna hade velat köpa till advent, men man kan ju inte köpa allt.
Man kan ju önska sig som Oliver så fint säger nu. Allting kan man förtillfället önska sig hahhahaha.

Idag är de slappelördag,rätt skönt faktiskt. Imån tänkte ja vara mer seriös å ta tag i lite plock här hemma....
Ikväll blir de ostbricka å annat plock med vin till:) Har varit sugen på de länge...ska bli så gott å mysigt.
Sen blir de film:)

Nu kom min skrutt in som varit ute å cyklat med pappa.
Så nu blir de lite mer mys:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0