Mysdag

Idag har jag, Matilda och barnen haft en riktig mysdag.  Först körde vi till ica maxi i halmstad där barnen idag kunde testa paper jam (nånting) och en radiostyrd bio....gitarren va igen hit, glad att vi inte köpt en sån till Oliver. Den radiostyrda bilen däremot var faktiskt både bra och prisvärd...men inget vi köpte. Barnen fick en varsin liten legobil för att de testat grejerna...även Douglas fick en grej, en lite duplo påse typ tröstpåse då han blev så avundsjuk. Gratis är gott;) Dock blev vi lite besvikna då det var dåligt arrangerat....ge menar kan de kosta på sig å göra ett reklamblad om att de ska annordna en sån grej så kan de ju göra nåt vettigt av de. Barnens dag de hade för 1,5års sen de va grejer de:)

Sen körde vi ut till eurostop, käkade lite...alla barnen åt som de aldrig sett mat förr, toppen toppen!! Sen blev de en lång sväng på BR. Sååå vansinnigt mkt folk och rörigt med grejer som stod huller om buller...inte smidigt när man hade barnvagnen med sig. Tackar min lyckliga stjärna för att vi var två vuxna...Oliver försvann som en vessla hela tiden å jag kom typ inte fram för att kolla vart han kunde vara. men vi lämnade butiken ihop iaf:)
Sen blev de en tur till kappahl....de har verkligen ingenting till pojkar i mina killars storlek. Åh den enda grejen jag ville ha som fanns på en reklampelare va givetvis slut.
Blev ett skärp till Dogge med star wars iaf. Sen gick vi till Lindex inte sjutton fanns de mer där...så besviken så...jag som hade värsta shopping humöret hittade inte nåt skojjigt. *muttrar* Ville så gärna hittat nåt fint till jul/nyår men inte då....

Sen körde vi hem å fortsatte mysa hemma... Käkade riktigt god middag, potatisgratäng och fläskfile med massa grönsaker. Sen fick barnen sitt lördagsgodis å när de va slut ville de minsann inte sitta still å mysa mer.... Kvällen avslutades strax efter nio....då hon skulle köra till varberg, så kan de bli.
Så nu sitter jag här ensammen å kikar lite på heartbreak hotell, tanthumor.
Blir snart sängen för min del....gubben lär ju inte komma hem än på ett tag...
Imån är de simskola igen...å tvätt förstås...en heeeeelt vanlig söndag.
godnatt gott folk
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 02:26:21
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0