Fryser!!

Tycker det är askallt på jobbet idag. Brrr! Tror bestämt att jag får ta fram min vinterjacka när jag kommer hem så man iaf kan vara varm till och från jobbet.

jag har haft en himla härlig helg iaf. I fredags var vi på fyra års kalas, å jag kan ärligt säga att jag inte var motiverad att åka en fredagkväll pga att jag inte känner mig speciellt social då. Men vi hade faktiskt väldigt trevligt, å jag gäspade nog bara två gånger hoppas jag.
Jag är mer död än levande på fredagkvällar å är inte de minsta social...de blir bara soffmys i vanliga fall. Men barnen hade jätte skoj och vi fick umgås med nära och kära å de är ju faktiskt riktigt trevligt. De va nog mest tanken att gå bort en fredag som var jobbig, att veta med sig att man inte har full fokus å sitta å gäspa är ju inte så kul.

I lördags skulle vi städat men bestämde oss för att skjuta de till söndagen. Så åkte ner på stan å strosade...fick köpt ett par supertuffa jeans och en cool skjorta till Oliver. Han blev en riktig punkrockare:) De hade han på sig på kvällen:)
Åt lunch ute, sen körde vi hem och Douglas fick sova å vi andra gottade oss i solen.
Sen var vi bortbjuda på kvällen till vänner i Morup. Där bjöds vi på god mat och dryck, men framförallt en fantastisk efterrätt...att mariannefluff kan va så gött:)
Barnen hade jätte skoj å höll sams nästan hela kvällen;)

På söndagen tog vi äntligen tag i städningen, å tvätten och så var vi å simmade förstås:) En skön söndag trots att man fick göra massa tråkiga grejer...man är ju himla nöjd efteråt iaf.
Blev relativt tidig läggdags igår..men ändå är jag trött, det är nog psykologiskt....vetskapen om en låång arbetsvecka å att jag redan längtar till helgen då jag äntligen ska få åka till Ikea å shoppa shoppa shoppa. Tack min älskade man för att du följer med trots vissa protester. Älskar dig!

Nu är det jobb som gäller ett par timmar till, sen är de stor och liten gympa:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0