Höst/vinter rusk...

Idag är det kallt som att vintern är här. Men vädermässigt är de höst...regn, hagel, sol, slask...de mesta tänkbara faktiskt.
Är glad att jag slängde med vinterkläder till barnen och att jag tog vinterkängor på. För fy så kallt det är.
Har gått en uppfriskande promenad på morups tånge...å vi hade tur för vi hann runt hela rundan innan de börja regna.

I em ska jag å Dogge åka till Linda, Sigge å Alfred. Vet inte om Maria och tösabiten kommer oxå...hoppas givetvis på de.
Sen blir de nog mest bara soffmys idag med massa ljus!!! Säsongstarten av Criminal minds börjar ju idag:)
Nähe, nu ska jag rastvakta lite...sen kör vi sista rycket innan hemgång.
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0