Hihi...

Jag brukar inte kolla statistik på min sidan, men för en gångs skulle gjorde jag det då jag fått många positiva kommentarer. Tacka alla snälla för dom.. Det jag skulle komma till var att jag helt plötsligt hade mer än dubblerat antalet läsare för dagen... Måste varit bra bilder;)

Har ju faktiskt en bild till jag skulle lagt ut igår, men så krånglade det som vanligt...så jag tar å lägger ut den nu, så kanske jag behåller några nya läsare. Ego Emelie:)



Den traditionella spegelbilden...känns som varenda kotte har den här bilden nu. Men jag gillar faktiskt de konceptet.

Måndag idag vilket innebär premiär på stor och liten, som Oliver har längtat...undra om pappa har gjort de med?! men sötaste Pernilla har iaf längtat efter sina gympa barn:)
Douglas fick en dos Pernilla igår när hon och Ola satt barnvakt...Felicia var även med en stund.

Lördag vankas de egen/vuxentid på liseberg...så om några av våra vänner är barnfria och sugna att hänga på är det bara att höra av sig...
Då var det dags att jobba igen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0