Inte campa..

Vi beslutade oss för att inte campa. Vi får ta tag i saker där hemma istället. Putsa fönster hade varit bra, sy nya gardiner, lägga upp fiddes byxor, höst städa altanen...åå så borde jag rensa ur garderoben oxå. Undra om nåt kommer bli gjort överhuvudtaget...
Prio ett är iaf Olivers cykelträning om vädret tillåter.
Låter som vi kommer kunna få helgen att gå iaf. Måste köpa en present till barnkalaset vi ska på, söndag kalasar Oliver hos sin bästis nämligen.

Idag ska ja med områdets fritidsförening till Harrys:) Mums... funderar på om jag kanske ska ringa in min bästa vän som tog sitt körkort idag, GRATTIS...så kanske man slipper skjutsa.
Oj, då va rasten slut...
Over and out

Kommentarer
Postat av: Ara

troooligt att det ska städas, jag ska slappa å sen ska jag käka kräftor :-)

2010-09-15 @ 19:52:15
URL: http://farasjo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0