Lång lång lång dag...

Kom till jobbet halv åtta idag å slutar egentligen inte förrän halv sju, men jag får gå vid  halv sex så jag hinner till föräldramötet på dagis. Så hem kommer jag först vid åtta idag.
Fick träffa min minsta skrutt 30min morse. Oliver är ju förhoppningsvis vaken när jag kommer hem.. Sa visserligen till Fidde att lägga honom halv åtta för han var så himla trött i morse å imån är de tidig morgon. Så i värsta fall har jag bara träffat Oliver i 15 min då han hade svårt att komma upp i morse.

Igår hade jag åter igen huvudvärk..va gör jag för fel på måndag, tredje måndagen i rad som jag har huvudvärk. Funderar på om de kommer från det där muskelfästet i skuldran som är inflamerat.

Nähe...vila lite innan man kämpar på med resten av dagen.
Längtar så till resan till Nässjö i helgen.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0