Snart helg igen!

Toppen, torsdag idag å bara en dag kvar till helg.... Barnen är lediga imån då dagis har pl-dag, Fidde ska vara hemma.
Idag ska jag äntligen få klämma lite på bebis Alfred:) Ska bli så mysigt att träffa girls å kids:) Tar bara med mig Douglas, så de blir Oliver pappa tid hemma vilket antagligen kommer vara cykelträning på schemat.
Oliver cyklade nämligen jätte bra själv igår...fast han har en bra bit kvar gällande start och stopp, å till viss del även balans. Men efter tre gånger cyklade han flera meter själv...tycker jag är toppen.

Till helgen vankas de fotografering å make up i götet, Tilda ska följa med...blir en skoj tjejdag:) Dock måste jag klura ut va jag vill ha på mig.

fick reda på i morse att svärmor tar barnen nästa helg, tjoho då blir de liseberg:) Första gången på hela sommaren som fidde och jag ska vara barnfria.

Märkligt att rasten alltid går så himla fort.
Ha en trevlig eftermiddag alla mina vänner som härdar ut å läsa min blogg. Ååå ja jag vet, jag måste bli bättre på att lägga upp bilder...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0