vi kör på med våra sjukdomar...

De ena avlöser de andra där av blir de inte så mkt bloggande... Vi får fasen aldrig vara helt friska å då tappar man sugen på allt...
Trist som tusan är de tycker jag...allt blir lidande....främst barnen som vill så mkt men där de antingen inte orkar eller så orkar inte vi vuxna... Oliver har haft jätte svårt att förstå att mamma och pappa oxå kan vara sjuka, å varför han inte då kan få leka med kompisar ändå osv. En evig diskussion har de varit.

Jag önskar verkligen av hela mitt hjärta att vi får bli friska nu så man kan ta tag i hemmet, träning och familjeliv. Vore kul att få göra nåt med barnen utöver de vanliga...just nu känns de som vi bara suttit inne hur länge som helst. Våren kom nu så vi kan vädra ut vårat hem å våra själar så vi blir friska å krya å kan göra saker å umgås med folk igen. SNÄLLA!!!!
Då var det dags för jobb igen... ett kort inlägg så ni vet att jag lever iaf, trots alla ständiga sjukdomar till höger och vänster.
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0