En dag kvar!

Nu är det bara en hel dag kvar av ledigheten, sen är de ny termin och inget ledigt förrän till sportlovet. Känns lite trist faktiskt...det går på tok för snabbt.
Vi har iaf haft det väldigt mysigt och hunnit med en hel del. Det enda som inte blivit av som jag hade velat göra är att besöka busfabriken...men tyvärr fick gubben nackspärr så de blev inget med det. Fanns väl en hel del som man borde ha gjort oxå...men sånt skjuter man ju gärna på. Så som att rensa ur garderoben, har jag nog sagt i ett halv år...men de är ju så himla tråkigt.

Imån vankas det barnkalas...känns som jag redan nu vet på vilken ljudnivå det kommer hamna på här imån.... Men vi överlever väl förhoppningsvis två timmar hehe.

Nu är de typ två månader kvar till jag fyller 30 och jag förstår fortfarande inte varför det ska vara sån jäkla hysteri över de. Åhh nej jag har ingen åldersnojja å har aldrig haft de heller, har inte riktigt förstått varför man ska ha de. Det är ju inte så att man inte blir äldre  varje år eller så... Har inte planerat nånting alls...åhh de känns som alla förväntar sig att man ska ha party party. Visst jag har gärna party, men  vi är ju såå jäkla många så jag vet inte riktigt hur man ska lösa de hela. Hur man än vrider å vänder på det hela så måste man hyra lokal å det är jag inte de minsta sugen på just nu. Finns så mkt annat jag vill lägga pengar på just nu.
Jaja...jag får la fundera lite mera hur jag ska göra...
Funderar på hur alla andra av mina vänner som fyller 30 i år ska göra....tips mottages hjärtligt:)

Här blir de iaf en mkt lugn dag, vädret är ju askasst. Inte alls skoj å ha värsta höstvädret idag, hällregn!! Åhh man vågar ju inte ge sig iväg nånstans heller...för risk finnes ju för isiga vägar. Men ska jag vara ärlig så är  de himla gött å få lata sig lite innan det är dags å ta tag i vardagen igen med allt vad det innebär. På måndag börjar stor o liten gympan igen å nästa söndag börjar simskolan. Sen ska allt annat planeras in...

har fortfarande inte lagt över några bilder från julen...ack va lat man är hahah.... Jaja, de hinns la med nån dag...
Hade ju varit skoj å lägga ut lite bilder från Olivers födelsedag. Minns inte ens om jag berättat om hans fyra års dag. Jaja, en mkt nöjd kille var det iaf som hade både farmor, farfar, mormor och morfar kenneth här. Väldigt uppskattat vill jag lova:) Åh massa fina paket fick han, tror han blev mest nöjd över den nya cykeln.
Nu har jag nog skrivit tillräckligt för den här gången... Nu när vardagen är tillbaka igen, så blir de förhoppningsvis även mer bloggande. Då går allt mer på rutin här hemma.
Ha en skön helg alla mina vänner och läsare.
kramkram

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har bara en månad kvar. Så himla skönt att det finns andra som inte heller hetsar upp sig över 30-årsdagen. Funderar också på det här med fest eller ej. Tycker det är jättesvårt. Som det ser ut nu så lutar det åt att inte ha någon fest. Kanske att Mikael och jag slår ihop det och har något framåt sommaren, men jag vet inte.



Kram

2011-01-08 @ 20:39:35
URL: http://borderkillarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0