Ingen blogg lust!

Har verkligen ingen blogg lust just nu... Förhoppningsvis kommer den tillbaka snart... Inbillar mig att det är årstiden....trött och orkeslös är man blir av mörkt och grått ute. men det går ju åt ljusare tiden så de kanske blir lite ljusare även på bloggfronten.
Helgen som gått har spenderats i hemmet då Oliver har varit sjuk...feber å halsont, men är tillbaka på dagis efter rådfrågan på sjukvårdsupplysningen...går nämligen halsfluss på dagis så jag va rädd att de va det han fått, men sjuksköterskan tyckte vi skulle köra på som vanligt om han var feberfri och pigg...så då kör vi på de. Är det nåt som är lurigt så är det halsfluss tycker jag, speciellt när de inte skriver ut pencillin så ofta mot det längre som de gjorde förr. Hur sjutton vet man då när de är friska eller inte....

Annars har de väl inte hänt så mkt...vi är ju i gång å jobbar igen både jag å fidde efter lite ledighet över jul/nyår så rutinerna är la nästan på plats. Gympan för barnen va inställd förra veckan...men denna veckan är allt som vanligt, gympa å simskola för båda juvelerna.
Så nu är ordningen återställd igen hahahha...
Nu är det jobbedags för mig igen...
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vet hur du känner dig, inte alltid man hittar den där lusten att blogga.



Nu har du iaf en utmaning att hämta i min blogg, så får du lite hjälp på traven :)

2011-01-27 @ 21:27:43
URL: http://borderkillarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0