Aj aj...

Shit vilken träningsvärk jag har idag efter att ha skrubbat rent hela husvagnen invändigt igår. Åhh fy fan va äcklig den va, å i det har vi sovit....blääää!!! Jag tror de tidigare ägarna helt har missat att man kan lyfta på saker å ting.
Så igår mellan 10-12.45 och 16-17:45 (tror jag kl hann bli) kämpade jag å mannen med att få den skinande ren. Så de tog sin lilla tid. Där emellan va vi på simskolan...Oliver han är så jäkla duktig.
Som jag skrev i förra veckan va vi ju på sannarpsbadet å där hade han snappat upp va sin älskade kusin Cornelia hur man gör med armarna när man simmar bröstsim. Åhh va gör Oliver då...jo han hoppar i vattnet å simmar bröstsimsarmtagen 3-4st på rak å tar sig faktiskt framåt. Skruttunge!!!
sen visade han stolt upp för sin fd simlärare att han minsann kan crawla...han fick mkt beröm men även några tips på han kan få armarna ännu lite rakare.

annars har jag haft ännu en toppen helg:) Eller igår va la inte så skoj men de är himla gött när det är gjort.
I fredags åt vi god mat å jag kikade förstås på let´s dance. I lördags började vi med att städa, sen drog jag ner till stan där jag shoppade en jäkla massa kläder till Oliver. Hur sjutton blev mina grabbar så stora, har jag missat ett halvår nånstans???? Va fasen stl 110 i byxor va ju nästan perfekt till Oliver. Åh Douglas stl92 tröjor flaggar på halvstång....hinner inte med mentalt hahhahah...
Efter shoppingturen va de bara hem å börja med efterrätten till kvällen, samt förbereda lite sallad å dukning. Sen tog jag en välförtjänt paus på typ 15 min i solen heheh. Sen va de full rulle för att bli klar inför kvällens middagbjudning.
De va fiddes mormor, morfar, farmor, moster och morbror som kom för att fira min kommande 30-årsdag. Vi hade en mkt trevlig afton:)

Idag ska jag på en föreläsning om ADHD, ska bli mkt intressant. Åh imån ska vi äntligen till öron näsa hals med Dogge, JIPPIE!!!!!!!
Till helgen vet jag inte va min man har planerat, jag är mkt mkt nyfiken vill jag lova. Åh han kniper som en mussla!!! Inte ens en liten ledtråd. De enda jag vet är att jag inte kan gå på afterworken med jobbet, sen vet jag inte mer...

Åh för er som hört mig klaga om mitt öra, va hos läkaren i fredags...tack o lov ingen öroninflammation. Men jag har ingen luft bakom trummhinnan....så de är bara till att tryckutjämna hela tiden å hoppas på att de hjälper. Annars får de punkter trummhinnan. AJ!!
håller tummarna för att de släpper snart...för de är fasen inget skönt, känns som man går med lock för örat hela tiden nu. I början gjorde de bara ont...men nu är de mer som lock, ibland som när man har vatten i örat å i bland smäller de eller tjuter i örat. Inget behagligt alls.

Nähe, dags för jobb igen.... Jag återkommer väl typ på måndag igen hahhaha... Känns som de här har blivit en måndagsblogg för tillfället...tiden räcker inte till inte lusten/orken heller för den delen.
Åh skickar iväg två krya på sig kramar en till gudmor Pernilla och en till barnens kusin Wiktor.
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Tina

Slutat blogga? Hoppas allt är bra m er. Kram

2011-04-07 @ 06:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0